KONTAKTY Kontakty : - Záhořanská klika MTB z.s. Petrov u Prahy, Za Horou 127.

Předseda - Přemátor : vykopal.p@seznam.cz

Redakce/ webmaster ZK - Karlos karlosliber@gmail.com

Redakce/ webmaster TB - Martin: info@transbrody.cz

Fotky a příspěvky do článků a galerie posílejte na e-mail
zahoranskaklika@ seznam.cz

zde    na mapě

Za obsah těchto stránek odpovídá Karlos
ZK stránky.jpg

Záhořanská klika MTB z.s.

Pravidelně každý rok vyrážíme po závodech za odpočinkem, letos to bylo do Krkonoš na chalupu Panorama.
Ta se nachází v klidném prostředí východních Krkonoš 300 metrů od malé horské obce Horní Malá Úpa 1030m.n.m. Sešlo se nás 23 klikařů, přátel a dětí. Dorazili jsme postupně a tak jsme v místě naštěstí nevytvářeli žádné kolony. Páteční výstup na Sněžku absolvovala celá naše první skupina. Pohodový trek, který vedl podél hranice, vystřídalo u Jelenky stoupání na naši nejvyšší horu (1603 m.n.m). Na zpáteční cestě jdeme vrstevnicí po zelené značce. Je to sice delší cesta ale vyjímečně příznivější. Celodení cca 20kilometrová tůra nám dala docela zabrat. Večer dojíždějí zbylí osadníci z naší chalupy.
Druhý den volíme projížďku na kolech. Jedna skupina Karlos, Johny a Tom vyráží do Turnova prozkoumat letos otevřené Trutnov trails. Je to celkem náročná asi 70 km vyjížďka v místních podmínkách. Druhá skupina vyráží pod vedením Dolomita do Svobody nad Úpou. Má to být příjemný sjezdík ale skutečná realita je jinde. Po několika stoupáních sice přichází kýžený sjezdík ale návrat na chalupu není cyklobusem, neboť jede až večer. A tak se partička vrací do kopců po svých. Kluci to však bravurdně zvládají a večer není znát ani žádná únava.
V neděli následuje pohodový přístup, někdo vyráží na procházky, jiní opět sedlají baiky aby okusili místní traily.
Poslední den zasvětcuje Tomáš závodu Žacléřská 70. Část osazenstva odjíždí ke svým domovům a část jde fandit na trať. Bouřlivá potpora našeho borce se podařila a v cíli získává pěkné čtvrté místo ve velmi dobré konkurenci.
Pomalu se loučíme s Krkonoši a jedem také zpět domů.
-Karlos-

Facebook závodu
Záhořanská klik

Facebook Záhořanské kliky
Toto je zápatí Vašich stránek. Text můžete změnit v administraci v 'Nastavení stránek'.