KONTAKTY Kontakty : - Záhořanská klika MTB z.s. Petrov u Prahy, Za Horou 127.

Předseda - Přemátor : vykopal.p@seznam.cz

Redakce/ webmaster ZK - Karlos karlosliber@gmail.com

Redakce/ webmaster TB - Martin: info@transbrody.cz

Fotky a příspěvky do článků a galerie posílejte na e-mail
zahoranskaklika@ seznam.cz

zde    na mapě

Za obsah těchto stránek odpovídá Karlos
ZK stránky.jpg

Záhořanská klika MTB z.s.

Cyklokulturní vyjížďka

V kalendáři je teprve 15 února ale za oknem svití sluníčko krásně na obloze a teplota překračuje desítku. Je potřeba se s tím nějak vypořádat.
Po chvilce strávené nad mapou mne napadá myšlenka vyrazit na kole někam do neznáma kde jsme ještě nebyli. Takových míst je ale po okolí jako šafránu. Pochvíli mě upoutá jihovýchod od Prahy. O vesničce Nebřenice třeba vůbec nic nevím. Mají tady ale zámek, a kousek vedle v Předboji také. Je rozhodnuto naše společná vyjížďka se tentokráte bude ubírat tímto směrem. Na srazuse setkávám sice jen s Přemátorem ale to nevadí. Hurá za novým dobrodružstvím. Z Libře jedeme klasicky po modré značce na Psáry. Míjíme Jirčany a podél Botiče do Radějovic. Za nedlouho odbočujeme do leva na polňačku směr Netřebenice. Krásný areál zámečku trochu kazí úplně strašně rozblácená cesta od Tater budujících nový rybníček. Rozbředlé bláto se lepí na kola a ta jsou ráda že prolezou vidlicí. Zámeček Předboj už není tak oslnivý, polorozbořené stavení ve kterém sídlilo pravděpodobně JZD nestojí za delší studování. Rychle stoupáme pod vrchol Rádimovky. Přejíždíme silnici do Velkých Popovic a konečně si užíváme příhodnějšího sklonu cesty k zámečku Berchtold v Kunicích. Pořizujeme foto a následně přírodním parkem Velkopopovicko se přesuneme do Kovářovic. Zde se potkáváme s červenou turistickou značkou po které pokračujeme až k zámečku v Lojovicích. Po chvilce opět jedeme dále po tomto značení přes Ládví do Kamenice kde nás čeká již poslední zámek z této naší cyklokulturní vyjížďky. Pomalu se začíná smrákat a tak jedeme domů po snad tisíckrát jeté cestě přes Kostelec u Křížku. Potkáváme ještě na cestě Tomáše který si vyrazil na silničce s Otou. Okolo padesáti km převážně v lepivém marastu nám dalo zabrat. Ani jsem si nepředstavoval, že tolik zámečků se v tomto kraji vyskytuje. Příště to může být něco podobného…
-Karlos-

Facebook závodu
Záhořanská klik

Facebook Záhořanské kliky
Toto je zápatí Vašich stránek. Text můžete změnit v administraci v 'Nastavení stránek'.